čtvrtek 16. srpna 2007

Jak si člověk zvolí štěstí

Přidat.eu záložku

Naučte se ještě dnes umění rozhodnout se pro štěstí. Metoda je velice jednoduchá. Jakmile ráno otevřete oči, řekněte si:

“Boží vůle řídí můj život dnes a v každém okamžiku. Všechno se dnes obrací v mé dobro. Dnes začíná nový a nádherný den, štastnější než kterýkoliv den předtím. Boží moudrost mě řídí na mé cestě a boží požehnání spočívá na všem, s čím dnes začnu. Boží láska mě obklopuje a ochraňuje a já kráčím do světla. Jakmile se moje myšlenky začnou odkláňet od toho, co je dobré a konstruktivní, okamžitě si přikáži, abych se soustředil výlučně na krásné a dobré věci. Jsem duševní a duchovní magnet, který k sobě přitahuje štěstí a požehnání. Po celý den budu bezvýhradně šťastný.”

Úryvek z knížky Moc podvědomí, Dr. Joseph Murphy

Žádné komentáře: